1 Kasım 2014 Cumartesi

Uykunda Donmak Ve Yollar Bu

Sana dolunmamış bir şiir yazmaktayım
Anlaşılmaz belki bil istedim
Uykudasın bahar koktu sana şiir yazmaktayım
Affet bu gece ölmek istedim

Öyle popüler şeyler istemedim yemin olsun
Çok farklı bişey yapmalıyım iki anne inanmalı
Fikirlerimde konu bütünlüğü ayıptır aranmasın
Bütün yanlarım bahar içre uykudadır
Vatansız kalmış çocuklar da dileniyordurlar

Israrla telefonda arkadaş acısı çekiyor bir kadın
Yaşıyla ilgili olmalı sesi gereksiz gürleşiyor
Bir viraj dönülüyor hoop bir tane daha
Kafamla ilgili olmalı kilitleniyorum yollara
Oysa bir şiir yazmaktayım vatanı da uykuda
Israrından döndü dinlediğim yaşlı kadın

Çağımızın gereği yalpalanırken buldum kendimi
Arabayla beraber denize kah varoşa
Koca binalar dikiyorlar gelişiyor dünyamız
Arkası acıyla dans eden iki kutu yıldız
İçmesin ağır gelir şehrin kusmadığı çocuğa

Farkettim ki dönmüşüz bir viraj daha
Hayatımın ağır ilerlediğini hissediyorum
Kafamla ilgili olmalı
                       katlanamıyorum gencebaya
Şehrin ışıkları parlak pislikleri daha da

Belli kitlenin bilmediği soru yine gelir vurur
-Işıklarda durur musunuz-
Belirleyemedim ama çok belirgin size yemin olsun
Anlatacağım bunu bahar kıştan uyandığı gün

Evime yaklaştım
Sana bir şiir yazdım
Uyumaktasın
       
                                                     Eren Bilgiç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder