15 Haziran 2018 Cuma

Durmanın düşündükçe ağırlaşan hali

Kapının eşiği
Merdivenin en orta basamağı 
Sabaha az kala duraklar
Bir okul bahçesi her vakit karanlık
Terk edilmiş arabalar köprünün sidik ayağı
Geçip gitmek gereken bütün eksik yerler 
Gözlerini kaçırmayan hesap sormayan vaat etmeyen
Dikildim karşınızda bir tek ben 
Öyle bir tek ben ki izlenmedim diyemem

Benim kollarım mı uzun 
Benim omuzlarım mı kısa
Bu kambur bu yamalak mide 
Sindirebilir mi eski kesik saçlarımı
Bütün berberde kalan saçlarımı 
Bütün sınıflarda kalan ellerimi 
Benim kapım mı uzun 
Benim yolum mu kısa 
İnanmazsın durmaktan yorulduğumu 
Bir rüzgar nereye ait esmeden 
Kim umursar cırcır böceğinin rengini 
Benim dillerim mi kesik 
Bütün kulaklarınız mı bağlı 
Ellerim vıcık vıcık yağlı 

                               
                                 Eren Bilgiç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder