17 Aralık 2013 Salı

Susma Bayramı

Ağrıyor biliyorum dudakların
Bardağın yarısı gülüyor duyuyorum
Sonra bir gölgeli boşluk parlıyor
Adı bozuk kadınlar ağlıyor
Olduğundan sıcak bulduğun
Öyle olması gerektiği için siyah ve yeşil
Kafalarında birtakım şeyler olan adamlar
Kadınlardan uzak dururcasına susuyorlar
Herkes aynı durağanlığa susuyor
Öyle olması gerektiği için çok yüksek sesle
Çok yüksek sesle susuyor bir kadın
Çünkü bu bir doğum sancısı diyor toprak
Çünkü ağlamalı tüm parmak uçları

Yılgın adamlardan biri ölü ağaçlara bakıyor
Onu susuyor tüm kalanları ardı ardına
Kuşlar orada en keskin bakışlarını susuyorlar
Kadınlar yine çok yüksek sesle susuyorlar
İçlerinden yaşlı olanı tüm bu sessizliği kısıyor
Kafalarında birtakım şeyler olan kadınlar önden gidiyor
Sonra sen orada birini buluyorsun biliyorum
Başka bir adam öyle yazmış
Ben hep okuyorum

                                                        Eren Bilgiç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder