27 Temmuz 2014 Pazar

Sıla'da III

Eli vardı elinden çok
Baharat sesli toprağı vardı
Masaya bakardı
Masaya bakılmalı
Masa olurduk toprak
Bize masanın hatrını söylerdi

Üç kere öptüm gözlerini
Birinde eli toprağı sevdi
Toprağın doğumunu bildik
Kanla suladık onu göğümüzün ortasında
Aktı aktı siyah oldu iki nehir arasında

Üç kere öptüm gözlerini
Birinde kuşlar şarkı söylemeyi unutmuştu
Poşetinde kırılan yumurtalar gibi
Kundağında uyuyan bebekler
Acı bir ıslık duymuştu
İki nehir susmuştu

Üç kere öptüm gözlerini
Ağlamak belki acıydı ama
İşte oraya aktı maveraünnehir
İşte orası yummuştu seslerini

Üç kere öptüm gözlerini
Ellerimiz kirletmeden toprağın altındaki ile
Birinde özledim seni
Birinde uyandım çığlık sesi ile

                                                                        Eren Bilgiç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder