4 Ağustos 2014 Pazartesi

Be'eklemek

Durmak durumu bulundu
Bir çekmece  kapalı kapı
Açık kapı gün ışığı
Sonsuzdan bahsedercesine gülmek

Özlem yokluğun bahsi bilindi
Varlık mekan içerirdi
Dondurma yemeliydik sıcaktı hava
Sıcaktı hava hasta da değildik

Çok basit şeyler bunlar
Çok basit şeyler onlar

Gençlikti hata sözünün
Hayata dikeyinden yazımı
Basit şeyler idi bunlar
Öpmeliydim seni sıcaktı hava
Üstelik yağmura da var daha

Eline bir öğüt alır genellik
Bu normaldir normali de öğrendik
Ahlak yedik nizam içtik terbiye de vardı
Büyüdük böylece efendi olduk
Oysa aşk lazımdır sıcaktı hava
Üstelik yağmura da var daha

İsyan devrim özgürlük
Kitap ve sınavlar ömürlük
Gidip geldik dönüp sustuk
Yarım isyan yarım kafa
Direnmeliydik sıcaktı hava
Üstelik yağmura da var daha

Anladım bitmedim ama buldum
Silahı kırdım parayı ve savaşı unut
Anladım gözü kapalı öpmekti seni devrim
Öpmeliyim seni çok sıcak bu hava
Ama dur yağmur damla damla

                                                        Eren Bilgiç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder